Відкрита лекція з безпеки в цифровому просторі
- четвер, 3 квітня 2025 р.
Сьогодні для студентів першого курсу спеціальності «Комп’ютерні науки» відбулася відкрита лекція професора кафедри програмного забезпечення комп'ютерних систем Остапова Сергія Едуардовича з дисципліни «Безпека в цифровому просторі» на тему «Основи безпечної роботи в Інтернеті».
День відкритих дверей у ЧНУ — запрошуємо 6 квітня!
- вівторок, 1 квітня 2025 р.
Шановні абітурієнти! Запрошуємо вас, ваших батьків, друзів та всіх охочих 6 квітня на День відкритих дверей до Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича!
Співпраця кафедри програмного забезпечення ЧНУ та компанії Datawiz.io
- четвер, 20 березня 2025 р.
Представники кафедри програмного забезпечення комп’ютерних систем Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відвідали офіс компанії Datawiz.io.
Як рахувати конкурсний бал 2025: формула та розшифровка для спеціальності «Інженерія програмного забезпечення»
- вівторок, 18 березня 2025 р.
Вступна кампанія 2025 наближається, і майбутні абітурієнти вже активно готуються до подачі документів. Одне з головних питань – як правильно розрахувати конкурсний бал для вступу. Ділимося правилами і прикладами розрахунків конкурсного балу на спеціальність «Інженерія програмного забезпечення».
Захист виробничої практики 2025
- середа, 12 березня 2025 р.
Наші четвертокурсники завершили ще один важливий етап навчання – захист виробничої практики. Вони продемонстрували свої практичні навички, розповіли про виконані проєкти та поділилися досвідом роботи в реальних ринкових умовах.
Підвищення кваліфікації викладачів кафедри
- пʼятниця, 14 лютого 2025 р.
Викладачі кафедри Програмного забезпечення комп’ютерних систем, доц. Жихаревич В.В. та ас. Дмитращук Х.М., успішно пройшли курси підвищення кваліфікації, організовані Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича. Програма навчання охоплювала сучасні тенденції в освіті, впровадження інноваційних методів викладання, використання цифрових інструментів в навчальному процесі та проєктної діяльності.